Har du brug for hjælp?

Almindelige spørgsmål og svar

Miljøansvar

I Tickets miljømålsætning fremgår det at vi skal tage hensyn til miljøfaktorer så længe det er muligt. Ticket ser det som sin opgave at drive virksomhed så miljøet beskyttes i størst mulige omfang. Ligeledes skal råvarer og energi anvendes på så effektiv en måde, at vi aktivt bidrager til et bedre miljø.

Vi holder vores miljøarbejde levende og vi stræber efter en stadig miljøforbedring ved kontinuerligt at følge op og evaluere vores miljømålsætning.

 

Ticket driver sin virksomhed udfra de miljøaspekter, som er mulige, f.eks. ved at:

  • Købe grøn el med mærket "Godt Miljøvalg" til alle butikker/kontorer/enheder.
     
  • Alle nye firmabiler skal være miljøbiler.
     
  • Have en miljøtilpasset rejsepolicy.
     
  • Undgå engangsprodukter.
     
  • Genbruge hvor det er muligt og minimere papirspild.

 

Ticket hjælper også sine kunder til et øget miljøfokus gennem at f.eks. tilbyde klimaneutralisering af deres rejser, klimarapporter om udslip forårsaget af arbejdsrejser og hjælp til at oprette en miljøtilpasset rejsepolicy.

På hvert kontor/butik/enhed findes en miljøansvarlig. Deres opgave er at sørge for, at vi arbejder for et bedre miljø og følger vores miljømålsætning og miljøplan.