Har du brug for hjælp?

Almindelige spørgsmål og svar

Airhelp+

Tjenesten kan give dig som kunde op til 600 EUR i erstatning ved eventuel flyforsinkelse, aflyst fly eller hvis du skulle blive nægtet ombordstigning.

 

En flyrejse går ikke altid, som man havde tænkt sig, og af og til kan man blive ramt af en forsinkelse. Af denne grund tilbyder vi tillægstjenesten AirHelp+, hvilket giver dig som kunde hjælp ved en eventuel forsinkelse, aflyst fly, eller hvis du skulle blive nægtet ombordstigning.

 

Vilkår og vigtigt at vide:

  • Produktet sælges til hele selskabet.
  • Produktet skal købes i forbindelse med din flybillet.
  • Produktet kan ikke refunderes.
  • Produktet er kun gyldigt, hvis den rejsende har været med på rejsen.
  • Tjenesten er personlig og kan ikke overdrages.

AirHelp+ er et eksternt produkt, som sælges gennem Ticket. Det er AirHelps egne vilkår og bestemmelser sammen med EG-261, der afgør, om du som kunde i sidste ende er berettiget til erstatning. Vi kan ikke påvirke, om der skal udbetales erstatning eller ej.

 

Ved usikkerhed om, hvorvidt flyvningen er omfattet af kompensation, kan man gøre brug af AirHelps kvalifikationskontrol.

 

 

 

Vilka är Airhelp?

 

AirHelp har i over fem år hjulpet rejsende rundt om i verden med erstatningssager mod flyselskaber for forsinkede, aflyste eller overbookede fly. Målet er at gøre processen for dig som kunde så enkel og smidig som muligt.

 

Har du spørgsmål om produktet? Se information hos AirHelp

 

 

 

 AirHelp klarer kontakten med flyselskabet for dig


 Hurtig og nem hjælp


 Få op til 600 € i erstatning